Ситуація можливого конфлікту ч.2(18.03.2018)

Автор Ярослава Величко

Заняття почалось з демонстрації етюдів, які “старічкі” підготували заздалегідь. Всього ми встигли продивитися 3 етюди( два монологи і один діалог). Після завершення кожного з етюдів, студійці, що сиділи на глядацьких місцях, мали право прокоментувати слабкі і сильні сторони етюду.

Головні речі, які ми винесли з обговорення етюдів:

  1. Необхідно приносити з собою реквізит.
  2. Під кінець етюду ваш герой має змінитися( наприклад: веселий-сумний-роздратований), або ж він може змінюватися вродовж етюду і в кінці прийти до свого початкового стану( наприклад: веселий-сумний-веселий). Такі зміни ще називають вузлами.
  3. Всі ваші рухи мають бути виправданими. Коли ви встаєте або сідаєте, вам необхідна сильна мотивація. Узгодження того, що ви говорите й того, як ви рухаєтеся є необхідним.
  4. Коли ви читаєте монолог обов’язково треба звертатись до когось або чогось. Ви можете читати монолог:

-Богу

-предмету

-собі

-уявній людині

-глядачу( більшість монологів ЧК читається глядачу)

  1. Голос. На сцені вас має бути чутно. Якщо вас не чутно, яка різниця, що ви говорите?
  2. Коли ви читаєте завчений монолог уявіть, що ці думки народжуються прямо зараз і ви тільки оформлюєте їх у слова.

Після цього ми практикували ситуацію можливого конфлікту. Режисер – обирає акторів, малює фотографію і ставить кожному з акторів ціль( дуже важливо, аби кожен з акторів самостійно проговорював свою ціль). Режисерами ставали в залежності від того, як виконали домашнє завдання.( вдома треба було написати 3 ситуації можливого конфлікту, всі дз перечитував Ю.Кляцкін, якщо ситуація могла зіграти на сцені, біля неї стояв плюсик, а автора ситуації викликали й він ставав режисером)

Наприкінці заняття студійці мали сформулювати п’ять важливих речей, які вони винесли з цього заняття;

  1. Актор має бути “догадливым”( головне співставити, що вам казав режисер і те, що відбувається на сцені, дослухайтесь до реплік другого актора, він може вас наштовхнути на правильне розуміння ситуації, “внимание управляет реальностью”)
  2. Робіть кути гострішими( максимально загострюйте конфлікт, ціль персонажа має бути дуже важливою для нього. Наприклад: якщо конфлікт загрожує втратою роботи, то вона має приносити гроші, які необхідні на лікування мамі персонажа)
  3. Чітко ставити ціль( наприклад: якщо у вас завтра вранці весілля в іншому місті, а в касі залишився один квиток(за який борються двоє) ваша ціль: не купити квиток, ваша ціль – бути завтра вранці на весіллі)
  4. Не грати під своїм іменем.
  5. Персонаж має емоційно змінюватися впродовж гри + важливо міняти способи досягнення цілі( від вмовлянь до агресії і навпаки)

І навчіться нарешті чітко стави цілі у житті: якщо ви хочете машину, то обов’язково маєте знати: якої вона буде марки, якого року випуска і тд. І тоді все у вас буде добре:)