Основи імпровізації з А.М.Нейоловим(27.03.18)

Автор Діана Кузьміна

«Говорять, що навіть така дрібниця, як мах крила метелика, може, в кінці кінців, стати причиною тайфуна на іншому кінці світу»
©Ефект метелика

Чомусь сьогоднішнє заняття навіяло цю цитату.
1.Подія-оцінка-прилаштування.
Подія може бути всім, а точніше всім, на що ми реагуємо. Ось, чому саме цю цитату і навіяло…
Це означає, що ми маємо робити все, що говорить партнер, тотально важливим. Настільки тотально, наче від цього залежить наше життя і більше немає виходу. Бо кожна непомітна деталь може стати для нас подією, якщо ми цього самі забажаємо. Чому ми маємо це робити? А тому, що на цьому тримається наша гра. Ми маємо бути небайдужими. Не тільки в грі, а й в житті.Хоча ці поняття достатньо тотожні.
Розглянемо приклад байдужого ставлення до події:
1. -Я поїла.
-Ммм…Класно
(НУ І ЩО ТЕПЕР ГРАТИ? АБСОЛЮТНО НІЧОГО.)
Правильний вихід із ситуації:
2.-Я поїла.
-Кохана, так рад чути, що ти хоч трішки поїла. Видужуй але не так швидко!(Пам-пам…)
Є що грати, є від чого відштовхуватись, хоча досвідчений партнер, і в 1 варіатні знайде вихід, і зробить байдужість партнера-подією для себе.
Беріть ініціативу!
Отже, все-подія, все важливо, все цікаво, все критично, все необхідно!!!
2.«Дві лампочки запалюються одночасно і більше не гаснуть…»
Початок гри і ми вже увімкнені, партнер починає говорити, а ми вже реагуємо. Ми вже існуємо, ми не чекаємо, бо коли ми чекаємо, ми стаємо нудні!А що найгірше?Бути нудним!
3.Головне правило імпровізації : Всі відповіді дані до того як задане питання!
Грайте так, наче ви все знаєте. Повністю.«Что случилось?»(Маячня, ви вже знаєте що сталось.)
Не потрібно чекати поки скаже партнер, щоб відповідати йому логічно!Помилка в тому, що люди думають, що життя логічне…Але життя, воно парадоксальне.
Ви не знаєте, що зробить чи скаже партнер, але ви вже існуєте, як сказано в 2 пункті. Цікавинка в тому, що щоб ви не робили, воно впишеться в те, що скаже партнер. І вам не потрібно думати чому, бо глядач він сам виправдовує для себе вашу поведінку. Ще крутіше, коли глядач, йдучи додому, буде досі думати чому ви відреагували саме так!
4.Тіло!Тіло!Тіло!
Актор-це в першу чергу ДІЯ!Ми маємо рухатись, жестикулювати, ходити, робити будь що але не бути статичним. Бо тіло-наш інструмент, який теж несе інформацію для глядача. Була цікава вправа:
Завмерти, руки по швам, ніяких рухів і навіть міміки. Лише голос.
Лише тоді я зрозуміла наскільки тіло важливе для нас на сцені…
5.Конкретика!Деталі!Конкретика!
«Коли співпадають деталі-я вірю»
6.Не озвучувати те, що бачать та розуміють глядачі.
7.Ні банальності!Знаходьте нові та цікаві шляхи сказати те, що хочете!
Приклад:
1.Я люблю тебе(Погано!)
2.Ти мені більше не друг. Ти більше, ніж друг. Я..сердечко тебе!(Ну, вже по-іншому якось)
8.Зробить гру для себе цікавою. Станцюйте, якщо хочете. Візьміть якісь предмети. Придумайте щось для себе.Дійте!
9.Допомагайте партнеру!Бачете, що він довго не реагує, підтримайте, почніть додавати щось. Паровоз-вагончик, рімемба❤
10.Так, але…
Ні, але…
Це дуже важливо. Це те, що допоможе загострити конфлікт, те, що допоможе нам грати далі. Те, від чого ми можемо відштовхуватися.
Приклад фейлу:
1. -Підеш зі мною завтра?
-Ні.
Один з правильних варіантів:
2.-Підеш зі мною завтра?
-Ні, але якщо ти мені заплатиш…
11.Робіть все але не те, що ви робили до цього.
Палаю від занять і ділюсь цим вогнем з вами. Люблю всіх!