«Усе цікаве – після сплеску долонь!», плоти-карусель з Ю. Кляцкіним, 13.03.16

«Театр будується на розтоптаних самолюбствах»
В.І. Немирович-Данченко
і за цим кожен, хто плавав, почав топтати себе. Динамічно один за одним ми виходили, помилялись і раділи результату.
З кожним наступним ‘виходом у море’ ми помітно менше боїмось. Із кожним наступним заняттям кількість рук бажаючих поплавати збільшується, що свідчить про активну роботу над собою та відповідальне відношення до корисних рецептів викладачів, за що окреме дякую.
Упродовж заняття виокремила:
- …краще говорити правду, розповідати правдиві історії, підіймати актуальні тобі теми;
- …при виході на плот потрібно мати min 5 історій, 5 питань і відповідей на них;
- …на кожну подію має бути оцінка, отже, потрібно на усе мати свою власну думку, доки партнер відповідає – знаходь відповідь, тому що тобі відповідати наступним;
- …не вести полеміку, а малювати чіткі картинки;
- …не вішати ярликів;
- …більше деталей, конкретики у ситуаціях;
- …перед початком знайти і встановити контакт із партнерами, аби не почати із балагану;
- …будь-яка ситуація – це привід для подорожі у партнера, неважливо весела вона чи так собі;
- …мізансцени: хтось має стояти, хтось – сидіти, хтось – лежати – позиція кожного має змінюватись;
- …лідер не сидить;
- …темпоритм має місце бути, обов’язково;
- …ролі мають передаватись, та їх має бути чітко видно( лідер (протогоніст), антагоніст, болото, диспетчер);
- …не ховатись, виявляти себе, не бути байдужим та пасивним;
- …не перетворюватись у залежного;
- …потрібно робити, а не думати;
- …не боятись вставлятись;
- …краще за усе починати гру з направленої події;
- …важливою є адекватність партнера, на це варто звертати особливу увагу;
- …не переповторювати;
- …не копати того, хто відсутній на плоту;
- …правильний початок – це дуже важливо;
- …не контактувати поглядом із тим, хто знаходиться поза плотом;
- …щирий інтерес до партнера – запорука хорошого плоту!
Дякую за досвід та емоції! Для мене особисто це було дуже цінне заняття, адже кожен отримав кілька порад для себе і наступного разу може уникнути особливо грубих помилок, тим паче, маючи можливість спостерігати за помилками колег.
Ольга , прекрасное описание , все четко и ясно . Спасибо большое !
Каждое занятие – это колоссальный опыт. Карусель, подобная механизму с постоянными переменными. Каждый раз добавляя или убирая один из элементов получаешь совершенно другой коктейль, другую эмоциональную и психологическую картинку. Все движется так быстро, а ухватить нужно всё-всё!
Именно на этом занятии было допущено большое количество ярких ошибок, с помощью преодоления которых мы можем расти. Так, последовав совету Юрия Кляцкина вести дневник ошибок, к концу занятия в моём списке оказались записи о более чем 20-ти таких ошибках. И, что характерно, они мало повторялись. Каждый раз они были совершенно новыми. Диана их успешно указала выше. Я в восторге от очень четких фраз, используемых нашими гуру, которые желательно выгравировать у себя на зеркале, в памяти и, для закрепления успеха, набить тату, дабы эти знания всегда были с тобой 🙂 Бич современности – «Всем насрать на всех!». Каждый хочет, чтобы им интересовались и не проявляет интерес к своему партнеру. Данная реальность губит не только плоты, но и человеческие отношения в целом.
И да, друзья мои, не бойтесь делать и ошибаться, бойтесь ничего не делать – и не получить, соответственно, никакого опыта. Не доверяете себе? Доверьтесь партнеру. Боитесь ошибиться в нём? Ну, тут уж, как у Стругацких: необходимо научиться тому, что лучше двадцать раз ошибиться в человеке, чем не доверять никому.
Да прибудет с нами Энергия!