Порядок складання іспитів

Вірш

За допомогою віршів ми перевіряємо наявність у людини художнього смаку. Вибір вірша, автор твору – багато що каже про людину. Також ми дивимось, як людина працює з ритмічно організованим текстом. Вірш має риму та ритм, які задають темпоритм, а для майбутніх акторів дуже важливою є здібність відчувати темпоритм.

Анекдот

Тут перевіряється почуття гумору та сценічна, комічна привабливість – чи має її людина, чи здатна розсмішити зал. Іноді людина може і не мати якоїсь з цих властивостей – це не означає, що ми її не приймемо. Наявність всіх перелічених якостей не є обов’язковою, але якщо відсутні вони всі – це вже проблема.

Історія з життя

За допомогою історії ми перевіряємо здатність людини створювати картинку, тобто так розповісти історію, аби ми її побачили і пережили разом із нею. Дуже важливо вміння створювати драматургію оповідання, конструкцію тексту. Іноді в історії взагалі немає необхідності розповідати чим все скінчилось, а іноді, навпаки, необхідно заявити на початку розв’язку та фінал. Також дуже важливо, чи людина переживає наново те, що розповідає. Когось треба зупиняти: одні починають плакати, коли розповідають історію (що також погано), інші розповідають дуже сухо. Гарний оповідач має відчувати історію. Тут немає закону “як правильно” – все відштовхується від відчуття народження гармонії, поєднання “я розповідаю” та “я переживаю”.

Історія має бути не давнішою ніж 2-3 роки і містити якійсь ваш вчинок, який вас характеризує як особистість.

Пісня

Ви виконуєте один куплет будь-якої пісні без музичного супроводу. За допомогою пісні перевіряється енергетичний посил – чи може людина заспівати від душі як співають на селі – часто непрофесійно, не потрапляючи у ноти, але вкладаючи у виконання всю свою душу, все своє свято або всю свою тугу. Частіш за все люди співають від надлишку енергії – дуже гарного або дуже поганого настрою. Для нас важливо, чи може людина створити у собі надлишок енергії та заспівати. Причому важливо не наскільки правильно вона співає, а до кого він співає, як сильно витрачає себе.

Танець

Тут простіше, тому що ставиться фонограма. В залежності від того, як людина проявила себе у попередніх номерах, їй ставиться швидка або повільна музика, щоб подивитись, як людина працюватиме всупереч власному темпоритму. Якщо людина дуже повільна – їй ставиться дуже швидкий динамічний танець, і навпаки. За допомогою танцю перевіряється енергетика і пластична виразність: як працюють суглоби, м’язи, наскільки людина відчуває та контролює власне тіло, а також як добре вона чує ритм, що задається музикою. Іноді підчас танцю даються додаткові вводні, наприклад: танцюйте підчас загибелі “Титаніку”, на віці домовини свого ворога, на власному весіллі… та інші завдання. Важливо побачити, наскільки швидко людина перемикається і наскільки різноманітні її вигадки.

Подивившись, як людина виконала ці завдання, вже можна скласти деяке уявлення щодо його акторських, голосових та пластичних здібностей.

Можливі й інші додаткові завдання у якості тесту на швидкість реакції та уяву. Якщо у людини в наявності ці дві якості, їй нічого не варто скласти цей іспит.

Для тих, кому цікаво як відбувається іспит і для тих, хто збирається вступати цього року – короткий відео-звіт. Впевнені, деякі коментарі Анатолія Миколайовича щодо історій будуть корисні.

У разі, якщо вам пропонують прийти на іспит повторно – завдання мають бути виконані набагато краще, з урахуванням отриманих вами коментарів приймальної комісії.

Ми перевіряємо вашу здатність слухати й чути, а також адекватно дослухатись до порад викладачів.

Результати

Результат складання іспиту вам повідомляється одразу, щойно ви зійшли зі сцени.

Повідомлення щодо дати старту навчання, приміщення, вартості розсилається на повідомлений вами номер телефону. Перша зустріч – установча, на ній відбувається знайомство з викладацьким складом і розподілення на групи.

Зайняття є лекційні та практичні. В процесі навчання ми дивимось на вашу дисциплінованість, працьовитість, відсутність страху перед помилками, внутрішнє бажання займатися театром.

За своєю суттю перший місяць є екзаменаційним – ми перевіряємо, чи потрібні ми одне одному. Буває так, що через місяць людина розуміє, що ми їй не підходимо, або ми розуміємо, що людина не підходить нам. У цьому випадку ми розстаємось. Ті хто залишились навчаються до кінця першого курсу, тобто ще три місяці.

Після першого курсу частина студійців, що успішно засвоїла знання та навички, переводиться на другий курс, який триває ще чотири місяці. На другому курсі маєте багато поглибленої індивідуальної роботи, акценти зміщуються у на шліфування ігрової техніки, багато часу присвячується сценічній практиці.

Після другого курсу ті, хто успішно його закінчив, переводяться на третій, який продовжується ще чотири місяці: етюди в форматі структурної імпровізації та імпровізаційні формати, відкриті репетиції.

Четвертий курс (за бажанням) – постановочний, на ньому йде робота з драматичним матеріалом, підготовка та випуск спектаклів..

Кращих випускників ми сертифікуємо.

Важливо!

Гра – це зброя і ліки, і не кожному цю зброю можна давати. Тому в ході екзамену і навчання ми тестуємо не тільки рівень акторських здібностей, але ще й людські якості.

Після місяців занять людина починає розуміти, що за радість вона отримала, займаючись грою, але пояснити цю радість словами неможливо, та й не потрібно. Ті з нас, хто намагався пояснити це, розуміють – марно. Як пояснити незрячому різницю між двома кольорами, наприклад, синім і зеленим? Є в світі багато речей, які не потребують пояснення, їх треба відчувати на підсвідомому рівні. Театр саме така річ: або він тече у тебе в крові, або ні, причому до таланту це не має ніякого відношення (будь-яку професію можна освоїти) – це має відношення до вибору свого місця в житті

Додаткова інформація

Зовсім не всі поступаючі хотіли б професійно грати на сцені. Більшості людей мистецтво імпровізації необхідно для якісної гри у реальному житті.

Ви не потрапили до числа студійців або не маєте можливості регулярно відвідувати заняття у школі-студії?

На просте питання “Що робити?” є прекрасна відповідь: “Прийти на тренінги”. По суті ідентична програма, адаптована для непрофесійних акторів. Програми тренінгів більш спеціалізовані, і ви маєте можливість навчатися саме у тих напрямках, які необхідні вам для професійного та індивідуального розвитку.

Якщо після проходження тренінгів ви усвідомили, що вам необхідне біль глибоке занурення у театральну імпровізацію, ви маєте можливість доєднатись до основного курсу без вступних іспитів. Підставою для вашого зарахування є рекомендація вашого тренера.

15 коментарів для “Порядок складання іспитів”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *